
Оплата товару при отриманні

Сервісне обслуговування інструменту Makita
Переваги сервісу Makita
Дорогі друзі, хочемо повідомити Вам, що в нашому інтернет магазині Ви можете не тільки придбати продукцію торгової марки Makita але й здійснити обслуговування, діагностику, профілактику та ремонт Вашого інструменту.
Тривалий термін роботи в даній сфері, наявність кваліфікованих фахівців, обладнання та власного складу запасних частин дозволяє нам виконувати якісне обслуговування інструменту в найкоротші терміни з гарантією на виконані роботи.
- - 3 роки гарантії при реєстрації
- - Гарантована наявність запасних частин протягом 8 років з моменту припинення виробництва виробу
- - Ремонт протягом 24 годин*, за наявності запасних частин на складі
- - Ви завжди можете зробити діагностику та профілактику інструменту Makita, для продовження терміну служби
- - Підтримка та консультація кваліфікованих фахівців у телефонному режимі
- - Швидкий ремонт виробів незалежно від складності роботи
Сервісний центр Makita є авторизованим, тому може безплатно обслужити Ваш гарантійний інструмент, а також зробити платний ремонт, незалежно від Вашого місця розташування, що особливо актуально для населених пунктів, у яких відсутній сервісний центр.
Надіслати свій інструмент на сервіс дуже просто для цього достатньо:
- - упаковати інструмент, а у випадку з гарантійним інструментом вкласти гарантійний талон (талон повинен мати інформацію про продавця);
- - документ про реалізацію (товарний чек, витратну накладну тощо);
- - коротко в письмовій формі вказати причину відправки в сервіс.
Після отримання Вашого інструменту:
- - майстер проводить діагностику;
- - при виявленні несправності з вини заводу виробника інструмент ремонтується безкоштовно;
- - у разі поломки інструменту через природне зношування або неправильну експлуатацію, після діагностики власнику озвучують вартість ремонту та можлива причина поломки (також Ви можете отримати консультацію щодо роботи з інструментом, щоб уникнути повторення поломки). Ремонт здійснюється лише після згоди та оплати власника інструменту (доставка у всіх випадках ремонту оплачується власником інструменту).
За наявності запасних частин на складі ремонт проводиться протягом 24 годин* з моменту надходження інструменту на сервіс. Час ремонту
*Час ремонту з доставкою може тривати від 72 годин, все залежить від часу перевезення.
Надсилати інструмент необхідно перевізником Нова Пошта за адресою:
р. Херсон
вул. Паровозна 7,
одержувач: «ТОВ Планета Інструмент»
код ЄДРПОУ 40712323
контактні телефони:
095-312-62-17,
068-397-70-35.
Ми готові відповісти на будь-які Ваші запитання за телефонами:< /span>
0800-504-407 безкоштовно з мобільних