Ваш кошик поки порожній.

Повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані вінтернет магазині Makita.

 

Так було раніше. Йдучи назустріч побажанням наших покупців які купують товар у подарунок, ми розширили термін повернення товару до 30 днів. Більше того, повернення здійснюється абсолютно безкоштовно.  (якщо повернення товару проводиться через незалежну від нас причину, то вартість доставки в обидві сторони оплачує покупець)

 

Як здійснити повернення або заміну товару?

1. Зв'яжіться з нами за телефонами або електронною поштою, вкажіть причину повернення.

2. Після узгодження повернення або заміни менеджери повідомлять адресу повернення (доставка здійснюється Новою поштою).

3. Зі поверненням, обов'язково, має бути присутнім весь пакет документів, який виписувався під час продажу.

4. Після надсилання Вами товару на наш склад повідомте нам № декларації.

5. Після приходу до нас товар перевіряється на цілісність та комплектацію.

6. Менеджери погоджують із Вами заміну або спосіб повернення коштів.

7. Заміна здійснюється протягом 2 - 3 робочих днів (за наявності товару на складі).

8. Повернення грошей здійснюється протягом 2 робочих днів.

 

Повернення здійснюється за умови виконання всіх норм передбачених Законом.


  Умови обміну/повернення товару належної якості

 

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

 

Обмін товару належної якості здійснюється:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд;
  • збережено споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • є в наявності розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.


Пояснення:

Товарний вид: Новий товар реалізується в заводській упаковці, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Покупець повинен пам'ятати, що не рекомендується пошкоджувати виріб та упаковку! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся продукція постачається в новому вигляді. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, чи може авторизований сервісний центр чи менеджер з прийому товару. У разі виявлення слідів використання (подряпини, потертості, бруд) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

Аксесуари, витратний матеріал — поверненню підлягають нерозпаковані аксесуари. Якщо є сліди розкриття аксесуара та спроби вторинного запакування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо. Коли ж їх можна повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.

Запасні частини обміну або поверненню не підлягають.



Умови обміну/повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, у порядку та у строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

  1. пропорційного зменшення ціни;
  2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;
  3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

 

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню. , якщо продавець, виробник (підприємство, яке відповідає вимогам споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника.

 

 

Якщо Вам не підійшов товар зателефонуйте нам за телефонами:

0800-504-407 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів)

  066-677-81-95     068-324-43-10